CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 10 September 2011

setelah 4bulan..omg

pejam celek pejam celek da 4bulan berlalu..bile ngah cuti ni rase sekejap jer tp bile da stat class rase lame plak masa jalan..itu sudah semestinya bagi student yang mcm aku ni..bosan2 bek aku update coz sejak cuti aku xde mase..bek habiskan mase jmpe kenalan sedara sume..

setelah drive selama 5jam akhirnya sampai jugak aku kat tanah sintok ni...memang xbes la...hahaha..terpaksa..smp2 aku xkn membuang mase untuk berkemas..lengah2 t xjd keje..siap sume truz lepak atas katil sambil berblog..

sebenarnya aku pon xde idea nk tulis pe lg..itu jela kot entri hari ni...so pada sume student yang da masuk u blek tu jgn la mls2..excel la tgh diberi peluang..t takot nyesal dikemudian hari..

2 comments:

nz_adios said...

ai lama xberbelog ker'

outbound malang said...

Terimakasih informasi nya gan, sangat bermanfaat :)
nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

Post a Comment